Social

När man inte har något att göra så är det faktiskt perfekt att blogga! ;) .. Därför gör jag det nu.. Haha ^^ vi ligger i våra sängar och är sociala lixom... Fast vi har garvat en hel del åt bilder och min kära lillebror som snackar i sömnen... Underhållande som satan! x) Tidigare var vi i be på en av dansbanorna vi har här och bara statsägt och lyssnade på musik och så bara kommer det in en hund springandes åh herregud vad vi skrek! Haha mamma kom springandes enda från stugan för hon hörde tydligen oss... Men sen visade det sej vara min mammas mosters söta hund! xD så vi lekte med henne ett tag osv.. Men nu ska jag fortsätta mitt sociala liv med min kära kusin! :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0