RUBRIK!!

heej !
dålig uppdatering jag vet ... Men nu nu sitter jag & dunkar musik & bloggar :)
Idag har jag bara chillat typ :) var på coop & köpte glass med lillasyster & lillebror, sen hem igen & nu sitter jag bara här eller jag spelade bilar två med lillebror men jag förkorade så jag ville inte spela mer .... (dålig förlorare typ)
Men kanske drar ner & badar sen ? det är ju typ 100 + grader ... :)
hmm? Iorn vet jag inte vad som händer? bloggar imorn också :))
Men vet att ajg måste prata med min underbara kusin iaf & typ sola ska jag göra ! MÅSTE BLI BRUN!
är liksom likblek .. eller nej men vill bli mer brun :)
men nu så ska jag fixa lite andra saker :)
haajdå !:)



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0