rubrik

hey, ja nu har vaknat & jossan har åkt hem .. så nu sitter man vid datorn & typ gråter..
aså jag orkar inte ibland!
Men ska iaf inte ta det här för det låter bara förgävligt!
men jaja ska typ ta & fixa mig lite :) liksom kläpå mig.. :)
men måste bara ta up deras nya cover, more than this.
aså den har fått mig & gråta :(
deras röster, deras insidor, deras utsidor.. haha allt..
Men tycker faktiskt den är lite bättre en 1D's vet inte varför? Jag är ju inte ett så jätte fan av 1D men gillar musiken:) Men nja covern var lite bättre ! :)
de är typ det jag har att skriva..
eller juste lyssna p deras music :) länkar clinton's youtube :)
http://www.youtube.com/user/ClintonCaveMusic
 
 
 
bästa! :)<3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0