Need to see your face and need to look in your eyes

Ligger i sängen och bara lyssnar på musik just nu, piggnade som vanligt till efter att ha varit sjukt trött, typiskt. Jag som hade tänkt gå och lägga mig i tid men som ni ser så verkar inte det ha fungerat... 
 
Iallafall så kommer min kära Anna hit imorn igen så drar vi upp till Sundsvall på Torsdag och stannar i en vecka! Ska bli kul eftersom att vi bröt på traditionerna i år och stannade hemma på midsommar, eller ja jag var ju men Josefin men ni förstår.. Haha, så det ska bli kul att träffa alla där uppe! :)
 
Dagen spenderades ju inne i stan där vädret inte imponerde särskillt mycket idag heller.... Det spöregnade, haglade, åskade och blixtrade.... Blixten hade till och med slagit ner i frittfall på grönan så jag är glad att jag inte var där idag! Annars hade vi trevligt, vi åt lunch på Friday's osv.
 
In love with this song!♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0