LML♥

Hej! :D Jag kom hem för ungefär 2 timmar den skulle jag tro, har snackat med Anna och ligger och messar lite med folket! haha! Dagen startade väl kanske inte så bra för jag mådde inte så bra, hade ont i både magen och huvudet, inte bra! Men det gick över sen, Malin började messa om JB konserten  och om biljetterna och vi var jättenervösa för vi visste inte om vi skulle få dom eller inte och nu har vi dom!! Helt otrololigt! Jag blev så jävla lycklig ni skule ha sett mej! x) (töntigt jag vet men jag är knäpp ^^) Så ja, dagen blev genast mycket bättre! Sen vann jag helt plötsligt en jävla kartong med 2 Kg choklad i! :O Det händer bara inte när man är jag! Sen kommer 1D till sverige igen snart och ska spela in lite mer låtar!!!, Min kära kusin Anna kommer på lördag igen och så ska hon följa med till sunsvall i 1 vecka :D!♥ Asså livet är ju bara för underbart just nu OMG!! LML!!♥
 
 
Ni ska bara veta hur mycket detta sms betyder för mej, herregud!♥
 
/Michaela♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0