life's fun

Oj, jag kan säga att statistiken har stigit en hel del sen vi kom tillbaka! Roligt! :)
Idag har jag inte gjort mycket alls, bara vart med mina kära marsvin och kollat på TV... roligt liv jag har ibland.. Men Josefin kommer till Väsby på Tisdag så vi ska hitta på något! :D Sen ska jag träffa andra människor oxå men det är inte bestämt än så vi får se! Imorn lär ju inte vara någon stor dag den heller.. Pappa jobbar så jag är ensam hemma med lillebror. Jag får väl städa rummet eller något för det känns som att det var ett tag sen. 
 
Just nu sitter jag som vanligt typ, ni har väl lärt er ^_^, vid datorn och lyssnar på musik. Jag hade ju kunnat fixa med bilder men då vill jag fixa med nya bilder vilket är ganska omöjligt då min överföringssladd fått ben och stuckit iväg... Hittar den väl sen, tror den är hos mamma haha, det hjälper ju mycket nu. Annars har jag haft lite trevliga konversationer med mina vänner, alltid lika kul! :D
 
Världens sötaste♥
 
Kommentera gärna! :)♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0