Ja rubrik var det va..?

Ännu en tråkig dag... Var inte med Amanda iallafall för hon mådde inte bra stackarn, får bli en annan dag istället! :) Ska dra in till stan med Josefin någon dag här i veckan, ska bli väldigt trevligt! Shoppa lite....hehe... shopping is the shit! (Y) 
Var med lillebror på centrum en snabbis, han ville ha sällskap... hade ändå inget att göra så ja.. han skulle klippa sitt sim-kort till mobilen, lång historia... haha ^_^ Hade tänkt blogga tidigare också men av någon anledning vill inte appen på min mobil fungera... den är helt fryst! Tydligen är det bara på min också... konstigt :/
 
Jag ska väl inte sova än på ett tag heller så jag får återgå till mitt sociala instagram-twitter-kik-liv så hör vi senare! haha, herregud vad social jag lät där...
 
 
ibland älskar jag mitt hår.... haha weird var det ja!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0