inget självförtroände när det gäller mig..

hejsan !
Jag har inget självförtroände när det gäller mig, om ni ville veta... Nej men aså när någon säger eller skriver typ Vad söt du är eller ngot så svarar jag deräkt ehe tack fast nej eller något liknade... Okej ja är inte söt & jag vet att vissa tror att man säger så bara för att få uppmärksamhet eller något, men jag säger nej för jag tycker inte att jag är söt!
okej kanske på vissa bilder att man ser lite ra ut men inte liksom som vissa andra !
därför gillar jag er som har självförtrände ! ( hahah önska att jag hade det med )
Men jag lägger ju u bilder p mig också men jag tycker forfarande att jag inte riktigt ser bra ut på dom fast endå helt okej... Jag lägger ju inte ut bilder som jag ser ut som en gris på eller värre, elle jo ibland :D
jaja nu snackade jag lite om det ! hahha hade inget annat att skriva om ...
självförtroände var det!
men nu måste jag dra & leva livet hahah nej men ska fixa lite ! puss:*
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0