I don't mind spending everyday Out on your corner in the pouring rain Look for the girl with the broken smile Ask her if she wants to stay awhile And she will be loved She will be loved

Hej! Ligger i sängen och messar med Anna, ska snart sova för jag ska upp ganska tidigt imorn ska ju till grönan! :) 
 
Idag vid 3 så mötte jag Angelica och se drog vi till sättrabadet och var där resten av dagen, kom hem vid halv 10. Hhaha vi hade väldigt kul! Det var jättelänge sen jag träffade henne så det var kul! Vi var så hungriga också si vi beställde Kebabrulle så vi satt och åt på stranden, mys! :D Det var faktiskt ganska varmt i vattnet måste jag säga, det hade jag inte föväntat mig men jag hade väl badat ändå för ja... jag älskart'! :D
 
Älskar denna låt av någon anledning... 
 
/Michaela♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0