Home!

okee det var ettt tag sen för min del känner jag... Jag har faktiskt försökt blogga men det har inte gått... :/ Iallafall så har vi inte gjort så mycket där uppe egenligen. Vi spelade minigolf 2ggr, badade varje dag, minst 2ggr och typ... lyssnade på musik och spelade yatzy xD Det är typ seriöst det enda vi har gjort känns det som... ^_^. Eller vi var i stan igår. Köpte nya converse, jeans, bikini osv.. Men det var trvligt! :) Kommer inte ihåg vilken tid vi kom hem men det var väldigt skänt iallafall och det ska bli så sjukt skänt att sova i min egen säng inatt ska ni veta!
 
Just nu sitter jag helt forever alone i vardagsrummet och lyssnar på musik, jag är inte direkt trött än...
Pappa ska väl jobba i veckan så då har jag inget att göra... Ska väl vara med kompisar! Det är bra det för det var länge sen jag såg dom sist :(
 
Vi höres! :)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0