go' kväll :)

hejsan :)
ja nu har man pratat med Nathalie :) aså saknar henne om något otroligt! :)
så nu sitter jag bara här & chillar men musiken.. :) utan musik ..
vad har man gjort idag då?
ja juste.. typ kollat tv hela dagen. Aså de är jätte bra tycker jag ..
kollat på:
Vampire diaries
Gosip girl
90210
Ghost whisperer
The secret life of the american teenager
haha, det var de .. så ja typ tv är mitt liv! anatar att de blir samma imorn :/
aså nu vill jag hem så man har något att göra !
när jag kommer hem på fredag så ska jag göra :
1.Krama alla
2. In på mitt rum
3. Gosa med mycket med mina marsvin
4. Packa upp
5. Sova
haha, det är typ allt :) om inte mera : )
men aså jag hade tänkt att typ lyssna vidare & blogga sen :)
så byye !
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0