Bästavän, jag älskar dig ! <3

Nathalie ljungman, Bästavän ! Du är mitt allt & andra halva. Liksom utan dig är jag inget, visst vi bråkar ibland men inte ofta & när vi bråkar är det alltid om småsaker .. Men vi löser alltid våra problem tillsammans ! Kommer alltid stå vid din sida vad som en händer. Du ska bara veta hur jobbigt de var när du ringde mej typ för två veckor sen & var ledsen & jag kunde inte göra något för jag var i fucking Stockholm .. De har varigt svårt bara av att vara i från dig i en månad:( Ska bli så jävla nice att komma hem på fredag & lördag träffa dig :) <3 Omg, har aldrig varigt i från min köttbulle såhär länge .. Fan älskling jag saknar dig otroligt måste hem ! Nathalie ljungman, bästastevän jag älskar dig ! :) <3


Kommentarer
Postat av: nathalie

omajghad älskling, du är min värld!
jag älskar dig så sjukt mycke och jag vet att bara vi är två så klarar vi allt!

KOM HEM!! <3

Svar: honey, tagga lördag ! <3
wikstrm

2012-07-28 @ 11:01:13

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0