You gotta get up and try

Heeej och förlåt, igen, för sämst uppdatering! Har varken orkat eller haft tid. Jg har knappt sovit någonting de senaste nätterna så jag har vart jättetrött och så har jag har haft en del att göra till skolan inför sista veckan. Är så sjukt taggad på lov! Jag känner bara att jag vill ha en paus från skolan, bara komma bort ett tag liksom. Har möte om det imorn.. Kul..!
Idag hade jag matteprov direkt på morgonen, kändes sådär va... Sen har vi bara kollat film så det var ganska lugnt, lär inte bli så mycket jobbigare imorn heller! På fredag ska jag vara i skolan 9.30-10.30 och sen när jag kommer hem så ska jag fira tidig jul med pappa innan jag åker upp till Sundsvall på söndag för att fira jul med mamma och alla där uppe!
Hoppas ni har det bra! Pöss :*


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0