we're not broken just bent And we can learn to love again

Ligger i sängen och väntar på att Anna ska messa, snackade med henne i tele lite nyss. Har så on i halsen så det finns inte men det finns inga halstabletter hemma.. Jag var i skolan idag iallafall! Hade ändå bara 3 lektioner och slutade 12.25 så det var inte så farligt. När jag kom hem så var jag ju då ensam hemma så det fanns inte så mycket att göra, lite skolarbete osv. När mamma och Wille kom hem så bakade vi pepparkakor och garnerade dem sen efter maten. Jag tycker faktiskt sånt är väldigt kul! ^^ Annars har jag inte gjort så mycket men det tog ganska lång tid! Red inte idag heller pga förkylning och halsont.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0