Vart är motivationen när man behöver den?

Hej, sitter i sängen och pluggar spanska! Har ju prov imorn så jag hoppas det går bra även fast vi inte har haft så lång tid på oss att plugga! Jag är så sjukt skoltrött och har ingen motivation över huvud taget samtidigt som jag vill ha det! Min mentor sa till hela klassen på lektion att vi har problem.. Jag kan inte direkt säga att min klass är lugn så.. Dem nya betygssystemen må vara döden men jag ska sätta upp mål för det här fungerar inte! Även fast skolan och allt bara är skit och jag inte orkar så ska jag klara det, jag ska kämpa och jag skiter i vad jag behöver göra för jag ska inte gå ut med ett enda F!!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0