Torsdag

Förlåt för dålig uppdatering igen.. Var i stan idag med Moa. Fick ännu ett presentkort på hollister i julklapp så tyckte att jag kunde utnyttja dom nu på mellandagsrean men jag var ju då inte den enda som ville handla där. Det var kö bara att komma in i affären! Hehe, fik iallafall med mig 2 tröjor därifrån som båda var på rea! Har fortfarande ett presentkort kvar så det får jag utnyttja någon annan dag! Köpte en stickad tröja från Gina Tricot också! Jag är nöjd iallafall! :)
Jag kom hem från Sundsvall igår och jag haft sämst teckning och allt under julhelgen och därav har det inte blivit så mycket bloggande! HV spelade mot Brynäs igår också, kunde dock inte göra annat än att följa den via mobilen, dom vann! weey! ska kolla på matchen imorn mot Linköping, vinn igen nu då!
Nu är jag jättehungrig så jag ska äta snart hade jag tänkt! Puss!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0