måndag

Ska snart sova, hoppas der går bättre än igår då jag somnade typ halv 4 kan vi säga, kommer inte riktigt ihåg. Det gick inte bra helt enkelt för jag var inte trött av någon andledning så jag var näst intill död i skolan idag. Jag var dock inte den ända så det kändes ju lite bättre ^^. Det har inte vart min dag idag heller.. Det är någonting som gör att jag blir irriterad/ledsen hela tiden nu och ärligt vet jag inte vad det är.. Det bara är så, självklart finns det saker men det är ju inte alltid det, känner mig sjuk hela tiden också men jag kan ju liksom inte vara borta hur mycket som helst, speciellt inte den här veckan. Ni kommer dö om jag skriver listan på allt som ska göras, den tillökades idag också då vi fick reda på att vi har spanskaprov på torsdag- Bra framförhållning! Vi har inte alls annat att göra också än att börja plugga till spanaka i sista minuten.. Skolan bokstavligt talat suger just nu. Det känns som att jag inte hinner med allt jag borde och att jag ligger efter, jag får ju panik! Snackade med Anna, kände att det verkligen behövdes, hon gör mej lugn, Tack för att du orkar lyssna på mej, jag älskar dej♥
Nu skiter jag i detta så ska jag rida imorgon, ska hoppa med världens bästa Tinto. Det är något som gör mej glad iallfall!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0