Julfest

Hej! Jag har vart i stallet hela helgen och därav min dåliga bloggning! Var istallet kl. 7 efter skolan i fredags och kom hem vid halv 12. I lördags var jag där 9.00-1.30 tror jag, tänkte blogga när jag kom hem men upptäckte att appen inte fungerade och jag hade ingen ork att öppna datorn så jag somnade.. Var där igår vid 8.00 och kom sen hem vi halv 7 efter att vi fixat klart allt efter julfesten! Vi i USEK har haft fullt upp och det har vart så sjukt kallt så jag är lite förkyld osv och har vart hemm från skolan idag, ska dit imorn! :) Julfesten gick bra, den vart lite kortae än vanligt! Jag red kadrilj men Rebecca, Sara och Alex, det gick sådär eftersom att 2 av hästarna inte riktigt ville göra som dom skulle. Personligen så gick det bra, Gamäng var faktiskt jätteduktig, över mina förväntningar eftersom att det gick sådär förra året! Duktig pålle!!♥
Idag har jag då som sagt varit hemma, gosat med mina underbara marsvin och gjort lite skolarbete så det är lite vikt som har lyfts bort från mina axlar! 
Ska förmodligen snacka med kusinen lite senare!♥
Tack för att du alltid finns för mej och att du alltid
lyssnar, önskar att du var här hela tiden.
Älskar dej min ängel och andra halva♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0