Trött

Hejsan folket! Klockn är snart halv 1 och jag ska nog sova snart! Börjar bli väldigt trött efter att ha gått upp klockan 9 imorse eftersom att jag var i stan med Josefin. Vi var inte är så jätte länge men ett tag iallafall, fick med mej en tröja från hollister och en klänning från Gina Tricot, och just ja, köpte ett par flipflops från hollister också för det är nämligen så att jag drar till Grekland nästa vecka på Söndag, vilketa betyder att jag kommer hem dagen innan skolan börjar me det gör nog ingenting... Jag kommer hem ganska tidigt på eftermiddagen och det är ju inte direkt så stor tidsskillnad så det ska nog gå bra!
 
Ska upp i hyfsad tid imorgon med, det bestämdes idag att vi ska dra ner till Småland idag. Vi ska hälsa på några famijevänner! Ska bli kul! Sen nästa vecka ska jag träffa Amanda någon dag, eventuellt Malin också! Hoppas! ^_^
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0