Sorry

Hej och förlåt för att jag inte bloggade när jag sa att jag skulle göra det! Ber så hemskt mycket om ursäkt! Men iallafall som Anna skrev så är jag på Kreta nu! Det är så himla härligt här! Vi landade ungefär vid halv 12 tror jag, men vi kom inte till hotellet förens vid 3.. Jäkla förseningar :/ När vi väl kom fram så la vi oss vid Polen efter att ha tagit ut lite pengar och så. Sen gick vi och åt och sen blev det att vi var på stranden lite. Efter det gick vi till baren/resturangen och så kom det någon trollkarl, haha an var faktiskt sjukt duktig! Kunde vi aldrig tro när han kom där! ^_^ Det har vart ca 31 grader i skuggan hela dagen, väldigt härligt! Nu ligger jag i sängen och kollar på stängnings ceremonin till OS eftersom att one direction och Ed Sheeran uppträder/uppträdde så ja, jag ska väl sova snart så jag orkar upp imorn! Vi ska nog ligga på stranden hela dagen imorn, haha ^_^, vi får se helt enkelt men vi hörs! Ha det bra så länge! :) (detta skulle publicerats igår)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0