some nights i wish that this all would end

Hej allihopa och hoppas ni mår bra! Själv mår jag utmärkt, haha undreligt ord för att komma från mig såg jag nu.. aja! Jag var ju i centrum en sväng med Josefin och vi fick med oss Sofia och Malin också, haha det var trevligt! Jag köpte dock inte så mycket bara lite småsaker. Sofia ville så gärna ha en mjukglass så jag fick ge med mig och dela en med henne, haha, men det var gott det! ^_^ När vi var på väg ut ur centrum och på väg hem så såg jag pappa och Wille på Subway så då åkte jag hem med dom istället eftersom att jag ändå skulle till pappa sen, sen fick jag lunch också, gott! haha :) 
Sen var jag ju på Arlanda och lämnade av dom, ååh jag längtar såå tills på söndag!
 
Och det sista jag tänker säga nu är att ni bara måste lyssna på denna! Clinton Cave Music har gjort en ny cover och jag är kär ännu en gång! haha ^_^ ↓♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0