So I cross my heart, and I hope to die, that i'll only stay with you one more night

Nu ligger jag i sängen och messar med söta Anna och lyssnar på musik, just nu i detta ögonblick Maroon 5 senaste låt One more night, asså jag är kär i den låten! Så grymt bra! (enligt mej då, alla tycker olika). Jag har ju typ redan berättat om min dag och vad som händer imorgon.. Det är något fel på mej, jag bloggar även fast jag i själva verket inte har någon aning om vad jag ska skriva... hmm, inspiration behövs! Haha men jag tror att jag ska sova snart, inte för att jag tror på ett ord jag just skrev för jag är inte ett dugg trött.. få se hur det blir med det men jag kriver iallafall Godnatt! Vi höres! :) 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0