My Day..

Hejsan! Vädret är verkligen sämst just nu.. Regnet bara öser ner! Inte kul... Eller det kan vara mysigt ibland, speciellt när man kollar på film vilket jag tror att jag ska ta och göra snart faktiskt! Annars ska det bli väldigt härligt att komma bort från Sverige en vecka snart och komme till Grekland! Wihoo! Det ska bli så skönt! 
 
Idag vaknade jag vid halv 12 tror jag det var och så messade Josefin så kom hon över sen vid halv två. Vi satte oss och kollade film, Remember me blev det, älskar den filmen! Sen kom mamma och hämtade mej och lillebror så åkte vi till centrum och wille klippte sig och sen åt vi där... Annars har jag nog inte gjort så mycket, jag tror att jag har varit ganska osocial med min mobil och hörlurar.. hehe, inte bra! 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0