life's what you make it

Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår...I tisdags så red jag iallafall, red på Tinto, ska få Pirrellie på Måndag så det ska bli kul! Annars har jag lixom inte gjort så mycket. Skolan tar död på mej typ, jag är så himla trött hela tiden... Inte okej! Idag hade vi håltimme i 2 timmar så då drog jag, Michaela och Ebba hem till mej och bara chillade lite... haha ^^, efter skolan så drog jag, Wille och pappa till stan för dom skulle lämna in något där, vi skulle gjort annat oxå men det var så himla mycket köer så det blev lite tokigt med tiden.. Vi käkade iallafall på någon pizzeria/resturang, pizzan var fett god! ^^ 
 
Imorgon efter skolan bär det av till jönköping! YAY! Ska på kräftskiva (mums) så får jag träffa det kära folket där uppe och framförallt min kära kusin♥ Det ska bli jättekul iallafall så det ser jag fram emot! :D
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0