¡Hola!

Jaha, jag tänkte att jag kan ju uppdatera lite grann mesans jag ändå bara sitter hör och ska väl kanske sova snart då klockan är ungefär 20 i 12 här! Idag har vi legat på stranden väldigt mycket, så skönt! Jag kom nyss hem från att ha ätit, efter vi hade ätit så gick vi vidare så kom vi helt plötsligt till den gamla staden i Rethymnon. Det var verkligen jättegulligt och fint där! Vi ska dit imorgon igen och äta där! Köpte lite smågrejer också. Och juste! Vi gick på något sånt här fiskspa så man lixom tvättade fötterna och sen stoppade man ner dom i som ett slags akvarium med fiskar som äter på fötterna.. Det var lite otäckt i början men sen vart det faktiskt skönt! Har tyvärr inte så många bilder tillgängliga så dom lägger jag upp när jag kommer hem! Hörs! :)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0