hema-aa-aa

hej allesammans! Kom hem från Grekland idag och det var ju lite tråkigt att lämna värmen för Sverige men det är ändå skönt att vara hemma, speciellt att få sova i sin egen säng! Det är något jag saknat otroligt! När jag kom hem kom Wille med Issa och Lilly till mej och gud vd jag saknat dom! Mina knasbollar♥ Jag har överför en hel del bilder till datorn nu men jag orkar inte lägga upp dom nu så jag ska kolla igenom dom och så kommer dom sen helt enkelt! Lägger ut någon nu iallafall! :)
 
Ja.. Annars är det så att jag ska sova snart eftersom att det är så att jag börjar skolan imorgon... Det ska bli intressant att de hur gymnasiet blir! Ska ju inte dit ensam iallafall, jag har ju några av mina fina vänner med mej som ska börja i samma klass (wihoo!) så jag känner mig iallafall trygg! ^_^ 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0