förlåt...

...för sjukt dålig uppdatering från min sida denna helg men jag har lixom inte haft tid.. Vi har haft något att göra nästan hela tiden där nere i småland me nu är jag hemma iallafall!
Innan bilresan hem idag var vi på någon älgsafari hahah, men det var faktiskt ganska häftigt eftersom att man fick klappa dom och mata dom osv.. Sen var vi och kollade på några kattungar som fanns där nere eftersom att vi faktiskt letar en. Vi fastnade för en faktikst så förhoppningsvis så får vi den, vi kanske får reda på det redan imorgon men det är inte säkert, jag hoppas det iallafall för herregud vad söt den var! ca. 2 månader tror jag den var ^_^
 
Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och försöka sova snart, känns som att det behövs... Så vi hörs! Bloggar mer imogon! :)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0