Chillin' with Lilly! <3

Heej, Kom hem från stallet för ett tag sen! Deg var ju start på ridningen idag! Det gick bra men hästen var lite crazy! Hade saknat min bebis också så det var kul att se henne igen! Nu sitter jag I soffan och chillar med Lilly. Hon är så söt ^_^
Skolstart var det ju idag också.. Vi gick ca 2 timmar kortare än vad som var tänkt så det var najs. Jag hamnade i klass SA12A om jag minns rätt och inte för att det säger er ett skit men ändå! Haha ^_^ det var också så att dom blev tvungna att slå ihop Sam-beteende med Sam-sam så vi är två blandade klasser. Jag hamnade med Sofia och Amanda. Malin hamnade i andra klassen :(
I helgen blir det att vara med Josefin som jag inte träffat på evigheter känns det som! Vi har så mycket att prata om! ^_^


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0