As long as you love me We could be starving, we could be homeless, we could be broke

Jag kom ut från duchen för en stund sen efter en promenad på 3km med mamma, härligt! 
Idag vaknade jag vid 11, gick upp och fixade till mej lite, gick till pappa och fixade lite med några papper och skickade iväg lite grejer, ååh vad viktig jag känner mej, haha x) Efter det gick jag och mötte upp Malin och Amanda. Vi gick hem till Amanda och bakade "cupkaes" haha, men dom blev faktiskt söta tycker jag... men konstistensen kanske inte vr den ultimata... men vi skyller på det knasia receptet! ^_^ Efter det satte vi oss i soffan och kollade på en film som heter: A thousand words med Eddie Murphy i huvudrollen, haha den var ju lite kul! x)
Vi har ju inte sett varandra på nästan hela sommarlovet så vi hade lite att prata om ^_^
Imorgon ska jag till centrum med Josefin en sväng och köpa lite småsaker bara sen vid klockan 4 så ska jag med och lämna pappa och lillebror på Arlanda eftersom att dom åker till Grekland redan imorgon. Det är så att pappa och Wille åker med varandra imorgon till Rhodos och jag åker med mamma till Kreta på söndag. Vi åker alltså inte samtidigt eftersom att våra föräldar är skillda men det blir nog bra ändå! Ser fram emot det jättemycket faktiskt och det ska bli kul att vara med mamma! ♥
Bloggar nog lite senare igen tror jag så ha det bra så länge! :) ♥
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0