Ajaj

Heej... Ligger i sägen helt forever alone just nu och lyssnar på musik istället för att ligga nere vid poolen med mamma.. Frukost var jag inte heller nere och åt. Min mage mår verkligen inte bra! Jag har fortfarande magknip sen 2 dagar tillbaka... Mamma var iväg och köpte magmedicin som jag ska ta var 8:e timme så jag hoppas det blir bättre snart! :( igår var vi iallafall och åt på en pizzeria av något slag och det var faktiskt jättegott där + att dom spelade bra musik! Wihoo! :D sen gick vi och spelade minigolf och vem vann tror ni? Jag är ju bara för bra! Men mamma skyller på banorna.. Som vanligt haha ^_^ efter det gick vi ner till stranden och köpte glass som också var väldigt god! Haha. Sen gick vi till hotellet och kollade på något väldigt konstigt.. Det blev lite missförstånd med det hela så haha x)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0